CloudSoft

Chat Widget
Jean CloudSoft AI ChatBot

Szolgáltatásaink

Tegye vállalkozását sikeressé velünk! Tudjuk, hogy ez nem könnyű feladat, de szolgáltatásainkkal azon dolgozunk, hogy a legmodernebb technológiákkal és a legtapasztaltabb szakemberekkel ebben támogassuk Önt.

Microsoft Teams bevezetés, üzemeltetés, rendszermérnöki támogatás

A megnövekedett biztonságos távmunka igény támogatása érdekében.

A Teams használatával olyan egységes munkafelület alakítható ki a csapat minden tagja számára, ahol a napi munkavégzéshez szükséges valamennyi információ és alkalmazás azonnal rendelkezésre áll. Bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről!

Lehetőség van többek között ütemezett megbeszélésekre, a megbeszélések rögzítésére, videokonferenciákra max. 250 fő részére, online rendezvényekre max. 10000 résztvevővel. Mindez  pénzügyileg is garantált 99,9%-os rendelkezésre állás mellett.

A videokonferenciák személyesebbé teszik az értekezleteket, és ösztönzik a csapatmunkát. A Microsoft Teamsben elérhető valós idejű kommunikációnak köszönhetően jobban teljesíthet másokkal együttműködve, bárhol is dolgozik éppen.

Ha ismeri az e-mail-címét, bárkit meghívhat, hogy bekapcsolódjon az értekezletébe. Növelheti a hatékonyságot, és valós időben dolgozhat együtt a kedvenc Office-appjaival képernyőmegosztás, értekezleti csevegések és digitális rajztáblák használatával.

A Teams élő eseményeivel értekezleteket és konferenciákat tarthat élőben a szervezetében és azon kívül – nagy értekezleteket, webes szemináriumokat, cégszintű eseményeket és bemutatókat akár 10 000 résztvevőnek.

Az értekezleteket rögzítheti a felhőben, és később megoszthatja a résztvevőkkel.
Valós időben közösen szerkeszthet fájlokat. Bárhonnan biztonságosan tárolhat, elérhet, megoszthat és közösen használhat fájlokat.
Appok és munkafolyamatok integrálásával egyszerűsítheti a feladatokat és kritikus üzleti folyamatokat.
Az iparági vezető megfelelőségi ajánlatokkal megfelel a szabályozási, jogi és szervezeti igényeknek.

Microsoft Hybrid és felhő alapú szolgáltatások
bevezetése, üzemeltetése, támogatása

Mai világunkban már nem csupán földi rendszerekről beszélünk, lehetőség van a felhő technológiát segítségül hívva informatikai rendszert szolgáltatásként igénybe venni anélkül, hogy költséges infrastruktúra beruházásba fognánk.

Amennyiben a földi környezetünket szeretnénk plusz erőforrásokkal kiegészíteni, a felhő segítségével hybrid környezet kialakítására is van lehetőségünk, mellyel a földi és felhő megoldást ötvözve érhetünk el egy stabil, rugalmas, gazdaságos informatikai rendszert.

Csapatunk segít a költséghatékonyságot, és a biztonságot szem előtt tartva a legoptimálisabb felhő szolgáltatás kiválasztásában, hybrid megoldások kialakításában és támogatásában, illetve a földi infrastruktúra felhőbe költöztetésében.

Kompetenciáink

Microsoft Azure infrastruktúra (IaaS) és platformszolgáltatások (PaaS)

Microsoft Security portfólió

Office 365 Advanced Threat Protection

Azure Advanced Threat Protection

Azure Multi-factor Authentication

Azure Information Protection

Microsoft Intune

stb.

Microsoft 365 / Office 365

Virtuális gépek migrációja (VMware, Hyper-V)

Microsoft 365 - Modern munkakörnyezet és hatékonyságot támogató megoldások. Folyamatok digitális transzformációja

A Microsoft modern munkahely kialakítási koncepciójában a felhasználók a vállalati szolgáltatásokat bárhonnan, bármikor és szinte bármilyen eszközről elérhetik úgy, hogy közben nem sérülnek az eszköz- és adatbiztonsági szempontok sem.

A Microsoft új innovatív módon közelíti meg a csoportmunkát, ezzel megteremtve a modern munkahelyi platformot. Ezzel a megoldással az e-mailes kommunikáció helyett, perzisztens csevegéseken keresztül növelhető a munkatársak közötti hatékony együttműködés. Ezzel egy olyan munkakörnyezet hozható létre, amelyben egy közösségi médiához hasonló felület áll rendelkezésünkre, ahol a munkatársak csoportban dolgoznak, audio-, videokonferenciát is tarthatnak. Online bárhonnan elérhető dokumentum tár, tudásbázis alakítható ki, amellyel napi munkavégzéshez szükséges információk egy helyen érhetők el.

A fenti előnyök segítségével az újonnan csatlakozó munkatársaknak is gyorsan be tudnak kapcsolódni a napi munkavégzésbe.

A Teams használatával olyan egységes munkafelület alakítható ki a csapat minden tagja számára, ahol a napi munkavégzéshez szükséges valamennyi információ és alkalmazás azonnal rendelkezésre áll. Bárhonnan, bármikor, bármilyen eszközről!

Kompetenciáink

Microsoft Teams

Skype for Business kiváltás

Telefónia és PBX modernizáció

SharePoint és OneDrive

üzleti folyamatok digitalizálása (PowerApps, Flow, Teams, SharePoint)

Microsoft Office

Desktop és szerver oldali üzemeltetés
és üzemeltetés-támogatás

Csapatunk célja a felhasználói igények teljeskörű kiszolgálása, akár támogatási szerződés keretein belül, együtt gondolva találjuk meg a legmegfelelőbb megoldást. Informatikai rendszerének incidenseit prioritások mentén kezeljük, támogatva ezzel az optimális működést. Mérnök csapatunk segítségével csökkenthetők, kiküszöbölhetők a nem tervezett leállások, így egy biztos informatikai rendszerrel dolgozhat.

Szerver oldali üzemeltetés és támogatás
Magas szaktudással rendelkező mérnök csapatunk sok éves tapasztalattal bír a teljes szerver infrastruktúra üzemeltetésében és támogatásában. A fizikai eszközöktől (server, storage, hálózati eszközök), a virtualizációs rétegen keresztül, egészen az operációs rendszerig bezárólag nyújtunk magas szintű szolgáltatást.

Teljeskörű desktop oldali üzemeltetés és üzemeltetés-támogatás
Szolgáltatásaink igénybevételével segítséget nyújtunk az irodai környezetben található szoftverek, hardverek teljes körű üzemeltetésében, akár 7*24 órában.
Mai világunkban az Irodai környezetben olyan széleskörű tudásra vagy olyan területek támogatására is szükség lehet, amelyek speciális szakmai tudást követelnek meg. Csapatunk ebben is tud segíteni, amennyiben csak üzemeltetés támogatásra van szüksége.

Kompetenciáink

Microsoft földi Infrastruktúra – Windows, Office, System Center szerverek

Szerver, storage (HPe) és kliens (Apple, HP, DELL, Lenovo, Microsoft) oldali Hardver implementáció, támogatás

Network, WiFi (HPe, Aruba, Cisco)

Határvédelem (WatchGuard)

Vmware, Veeam

Linux (Lamp, OS)

Üzemeltetés, Desktop Support

Mérnöki konzultáció

Mérnök csapatunk bármikor rendelkezésére áll, legyen szó ad-hoc felmerülő problémáról, amiben tanácsra van szüksége, vagy a már bevezetett megoldás magabiztos használatában, tovább fejlesztési lehetőségek vizsgálatában és ennek megvalósításában.
Kiemelten fontos számunkra, hogy katasztrófatűző megoldásokat nyújtsunk leendő és meglévő ügyfeleinknek.

Adatai és rendszerei megóvása érdekében segíteni tudjuk azzal, hogy egy komplett mentési és helyreállítási tervet készítünk és segítünk annak kivitelezésében, valamint az elkészült környezetet időszakosan katasztrófa helyzetet szimulálva teszteljük. A külső forrásokból származó támadások kivédésében is kész megoldással tudjuk támogatni Ön és vállalata munkáját.

A GDPR követelményrendszere komoly kihívást jelent minden vállalkozásnak, de egyben lehetőséget is teremt az adat- és IT biztonsági rendszerek és folyamatok felülvizsgálatára és folyamatos fejlesztésére.
Mérnök csapatunk konkrét megoldásokkal tudja segíteni a GDPR-nak való megfelelést.

Fontos számunkra, hogy ügyfeleink az általunk bevezetett megoldásokat nagy magabiztossággal és hozzáértéssel tudják használni, hogy ki tudják hozni a maximumot azokból. Az oktatásokat úgy alakítjuk, hogy az igényeinek megfeleljen: bemutatót tarthatunk az egész cégnek, egyes munkacsoportoknak vagy akár pár főnek is.

Kompetenciáink

Azure Backup és Site recovery

Veeam backup megoldások

Szoftver licensz szakértés,
konfigurálás, értékesítés

Egy adott termék, vagy szolgáltatás kiválasztása során számos komplex, licenszeléssel kapcsolatos kérdés felmerülhet. Szakértő csapatunk segíti megválaszolni ezeket a kérdéseket, hogy egy új licenszbeszerzés során az igényeinek megfelelő licenszeket vásárolja meg.

Meglévő licenszek esetén modellezzük a lehetséges legoptimálisabb megoldást.
Felmérjük jelenlegi licenszeit, és segítünk felkészülni egy auditra.

Bevezetés és változásmenedzsment

A mai gyorsan változó világunkban, ahol naponta jelennek meg új funkciók és lehetőségek, igencsak nehéz frissen tartani tudásunk. Ez nem csak az IT szakemberekre igaz, hanem a rendszereket használó felhasználókra is egyaránt. Bármilyen új rendszer vagy funkció bevezetése manapság sokszor inkább szervezeti oldalról jelent nagyobb kihívást, semmint technológiailag.

A távmunkára való áttérés és a folyamatok digitális transzformációja pedig hatalmas változások elé állítja a felhasználókat.

Sokan úgy gondolják, hogy 1-1 oktatással mindez megoldható. A tapasztalatok azonban azt mutatják, hogy attól, hogy egy felhasználó részt vesz egy oktatáson, közel sem biztos, hogy megérti és hasznosítani is fogja azt a tudást a mindennapi munkájában. A felhasználóknak csupán egy kis százaléka az, aki hajlandó a változásra, fogékony az új dolgokra.

Ahhoz, hogy az újonnan bevezetett rendszer valóban növelje az üzletmenet hatékonyságát, minden felhasználónak meg kell értenie és saját bőrén kell tapasztalnia annak pozitív hatását. Csak ezt követően lehet meg kezdeni az oktatás sorozatot, biztosítani a felhasználók támogatását és folyamatos informálását, miközben lehetőséget biztosítunk a visszajelzésekre. A kezdetben lefektetett sikerkritériumok teljesülése után is folyamatos ellenőrzésre és optimalizálásra van szükség, hogy a használatot fenntartsuk.

Bevezetés és változásmenedzsment programunk keretében felkészítjük a szervezetet az új technológia tényleges használatára. Kiemelt fordítunk az üzleti folyamatok felmérésére és azokhoz való illesztésre. Külön támogatást biztosítunk a változást nehezebben befogadók számára.

Programunkat elsősorban Microsoft Teams és Microsoft 365 szolgáltatások bevezetésére dolgoztuk ki, de egyéb technológiák bevezetésére is alkalmas.