CloudSoft

Chat Widget
Jean CloudSoft AI ChatBot

#10 IT Tünet

Sok éves tapasztalatunk alapján összegyűjtöttünk 10 gyakori IT üzemeltetési probléma-tünetet, melyekkel a partnercégeinkkel való együttműködés során a legtöbbször találkoztunk. Diagnózist állítottuk fel minden egyes tünetre, melyen keresztül szemmel látható, hogy hol bukhat el ennek a nagyon fontos siker-komponensnek a hatásfoka még a legjobb szándék mellett is.

Költözzön gyorsabban és magabiztosan a felhőbe

Szaktudásunk és tapasztalatunk révén képesek vagyunk a Microsoft
365 bevezetésére. Támogatást nyújtunk az újításokban és az új üzleti
modellek gyors adaptálásában egy olyan rugalmas megoldással,
amely a vállalkozása növekedésével együtt fejlődik.

tovább olvasom >
azure

Folyamatos adatvédelem Azure Site recovery-vel

Az Azure Site Recovery egy olyan biztonsági megoldás, amely lehetővé teszi a rendszerek helyreállítását és visszaállítását, amikor egy váratlan katasztrófa vagy zavar következik be. Ebben a blogbejegyzésben egy konkrét példát fogunk bemutatni, hogy hogyan lehet használni az Azure Site Recovery-t, hogy segítsen helyreállítani egy Barber shopnak a weboldalát, amely egy virtuális gépen üzemel az Azure felhőből.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Hibrid értekezletek lebonyolitásában segít a Microsoft Teams és a hozzákészült eszközök.

Hybrid értekezletek

Sokféle munka létezik, és sok cég a hibrid modellt használja manapság. – Rugalmas munka, az ahol egyes csapattagok az irodában vannak, míg mások otthonról dolgoznak. Ez komoly kihívásokat tud jelenteni az informatikus csapat számára. A hibrid értekezletek zökkenőmentes lebonyolításában tud segíteni a Microsoft Teams és a hozzákészült eszközök.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: A Microsoft 365 segitségével az ügyfelek "többet érhetnek el kevesebbel"!

Többet kevesebbel

Az IT szerepe drámaian megváltozott az elmúlt néhány évben, ahogy a világ áttért a hibrid munkavégzésre. Az informatikai vezetők manapság a kiadások széles skálájával kapcsolatos tanácsokat is adnak. Most minden eddiginél jobban kell csökkenteniük a költségeket és a bonyolultságot, miközben támogatniuk kell a digitálisan „szanaszét szórt” munkaerőt ebben a bizonytalan gazdasági környezetben.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött:

Windows 365 VS Azure AVD

A pandémia miatt megnövekedett az otthoni munkavégzés aránya, Kutatások szerint a dolgozók 73% szeretne otthonról végezhető munkát, emellett 67% egyben több kollaborációt is szeretne a kollegákkal. Biztosra állíthatjuk, hogy a munkavégzés teljesen megváltozott. A legtöbb cég hibrid munkavégzésre állt át. Ez a hibrid munka világa új kihívások elé állította az üzemeltetőket.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: A kisvállalatokat egyre jobban érintik a kibertámadások! Egyszerú server biztonság KKV-k számára havonta 3 dollárért.

Egyszerű szerver biztonság KKV-k számára

Napjainkban a kisvállalatokat jobban érintik a kibertámadások, mint valaha. Ezeknek a támadásoknak a szerverek pedig igencsak gyakori célpontjai. Ugyanis lehetőséget nyújtanak arra, hogy illetéktelenek kívülről hozzáférjenek a vállalati adatokhoz, potenciálisan sérülékeny, internetre néző szolgáltatásokon, például webes alkalmazásokon és e-mailen keresztül.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: „Több fiókot kell hozzárendeljek a Teamshez, és ki be kell jelentkeznem, hogy lépést tartsak az üzenetekkel.” Az informatikus válasza: A shared Channels lehetőséget ad „külsős" nem az adott vállalat fiókját használó partnerek meghívásara a saját felületünkre.

Megérkezett a teljes értékű Shared Channels

A mai világban a vállalatok képesek kell, hogy legyenek szabadon, határok nélkül együttműködni. Mivel a jól ápolt kapcsolatok a partnerekkel, szállítókkal és ügyfelekkel a siker kritikus összetevői. A külső ügyfelekkel való együttműködés, ugyan olyan könnyedséggel és hatékonysággal kell, hogy történjen, mint a vállalaton belül. És persze mindemelett ennek biztonságos, irányítható és megfelelő módon kell létrejönnie.

tovább olvasom >
Egy irodai tábla előtt teams, zoom ,és google logoval áll egy figura Az IT-s azt mondja: Teams Essentials versenytársaival szemben, teljesen integrálható és minden felületen elérhető

Microsoft Teams Essentials

A Microsoft elérhetővé tette a Teams Essentials-t, a Teams kisvállalkozásoknak szánt változatát.

Microsoft Teams Essentials, egy új, önálló, csak Teams-et tartalmazó ajánlat, amelyet kifejezetten kis- és középvállalkozások (kkv-k) számára terveztek. Mint a Microsoft számos terméke és törekvése az utóbbi időben, ez a szolgáltatás is a világban az elmúlt másfél évben bekövetkezett változások eredményeként jött létre

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: Egekben az energia árak, ez meglátszik a cég költségein is. Az informatikus válasza: A növekvő energia árak elkerülésére megoldást jelenthet a felhő.

Növekvő energia árak

Az infláció és a supply Chain zavarok az elmúlt évben világszerte érintették az IT cégeket és felhő szolgáltatókat. Beleértve az olyan giga vállalatokat is mint az Amazon Web Services Inc., a Microsoft Corp. és a Google LLC.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: „A menedzsment nincs tudatában a Biztonsági kockázatoknak” Az informatikus válasza: A kockázatok közérthető kommunikációja és a rendszeres javaslattétel hiánya.

#10 Biztonsági kockázatok

A sokéves tapasztalatunk alatt általunk megismert vállalatok többsége legfeljebb érzékelte, de valójában nem ismerte az IT biztonsági kockázatait. A hackerek napról napra új módokat találnak ki, az adatok és információk megszerzésére. Ez a fejlődés szerencsére nem csak a hackereknél, de a gyártói védelmi technológiák területén is rohamos.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: „Megbízhatatlan on-prem rendszereink vannak, ha nincs klíma, megáll a bolt” Az informatikus válasza: Jellemzően organikusan előállt on-premise rendszerek helyett felhőszolgáltatásra lenne szükség.

#09 Megbízhatatlan on-prem rendszerek

A Technológiai forradalom idejét éljük, semmi nem évül el hamarabb manapság, mint a technológia. Ami egy két éve még újdonságnak számított az ma már alap, bevett mindennapi eszköz. Minél jobban le vagyunk maradva a digitális transzformációs skálán, annál több idő és energia megy el, trouble shooting-ra és napi operatív feladatokra.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Az egyik informatikus: kevesebb időt tölthet karbantartással, és olyan SQL-verziót futtathat amely mindig aktuális A másik informatikus válasza: Az Azure SOL adatbázisok mindig napra készek.

Intelligens SQL adatbázis

Létezik felhő olyan örökzöld SQL-lel, amit soha nem kell javítani vagy frissíteni. Ha szeretne spórolni a karbantartással olvassa el infografikánkat és tudjon meg többet az Azure SQL intelligens adatbázisokról.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: Nem tudom, hogy bízhatok-e a meglévő céges védelemben. Az informatikus válasza: A Microsoft Defender for Identity figyeli és azonnal észleli az anomáliákat

Microsoft Defender for Identity

Minden cég számára elengedhetetlen a biztonság. Az Azure több megfelelőségi tanúsítvánnyal rendelkezik, mint bármely más felhőszolgáltató. Olvassa el infografikánkat és derítse ki még miért érdemes biztonságát a Microsoftra bíznia.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: A menedzsment aggódik a céges biztonsági kockázatok miatt! Az informatikus válasza: A Microsoft egy milliárd dollárt költ biztonsági beruházásokra minden évben.

Utánozhatatlan biztonság Azure-al

A vállalatok a Windows Servert és az SQL Servert választják bizonyított biztonsági és megfelelőségi képességeik miatt. Az erőforrásokat úgy lehet kiépíteni a felhőben, ahogyan azokra szükség van, oly módon, ami egy fizikai adatközpontban lehetetlen.
Nézze meg infografikánkat és tudjon meg többet.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: „A dokumentum kezelés gyakorlatilag az email állományokban történik” Az informatikus válasza: Dokumentum kezelési platform és hozzá tartozó céges szabályozás hiánya.

#08 Dokumentum kezelés az emailekben

Sokszor látjuk, hogy felhasználók úgy használják az emaileket mintha egy file szerveren dolgoznának. Ilyen kavarodásból aztán ember legyen a talpán, aki megmondja, hogy végül hol landol a végleges verzió, ki küldi ki és mi alapján lehet majd visszakeresni, ha később szükség lenne rá. Ezen a helyzeten nagyban segíthet egy egységes dokumentumkezelési és csoportmunka megoldás.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: „Nem tudom, hogy bízhatok-e a meglévő informatikai csapatban” Az informatikus válasza: Hiteles és nem IT nyelven is érthető kockázatelemzés, folyamatos tájékoztatás és kommunikáció hiánya áll fenn.

#07 Nem tudom bízhatok-e az IT csapatban

Az IT-sokon a technológia rohamos fejlődésével egyre nagyobb a nyomás, és egyre több területen kell helytállniuk. Már nem csupán a kommunikációs- és csoportmunka hatékonyságot várják el cégek és a vezetőség az informatikusoktól, de az üzlet digitalizálására is azonnali, hatékony és átlátható megoldásokat kell szállítaniuk.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: „Tele vagyunk Shadow IT-val, például Viberen mennek a Meetingek” Az informatikus válasza: Nem biztosítottak a modern kollaborációs eszközök a felhasználók számára.

#06 Tele vagyunk Shadow IT-val

A Shadow IT jelenség olyan IT technológiák, eszközök, softwarek és applikációk használatát jelenti melyek nem hivatalosan a cég IT csapata által lettek jóvá hagyva. Sok szervezet érzi úgy, hogy szüksége lenne egy fejlettebb dokumentumtárolási, csoportmunka támogatási rendszerre. De olykor sajnos ennek kialakítása a helyi környezetben több oknál fogva is nehezen megvalósíthatónak tűnik.

tovább olvasom >
Két figura beszélget egy irodai IT háttér elött: Felhasználó panasza: Alacsony a digitális írástudás a cégen belül” Az informatikus válasza: Nem áll rendelkezésre dedikált idő a felhasználói képzésre

#05 nem áll rendelkezésre idő a felhasználói képzésre

Az irodai életben egy új rendszer hallata többnyire unalmas, kötelező, több órán át tartó, monoton képzést és magyarázást takar. A felhasználóknak segítséget kell nyújtani, hogy az új softwareket a munkájukat segítő eszközökként éljék meg és ne felesleges nehezítő akadályként.

tovább olvasom >