CloudSoft

Chat Widget
Jean CloudSoft AI ChatBot

Microsoft Teams Essentials

A Microsoft elérhetővé tette a Teams Essentials-t, a Teams kisvállalkozásoknak szánt változatát. Microsoft Teams Essentials, egy új, önálló, csak Teams-et tartalmazó ajánlat, amelyet kifejezetten kis- és középvállalkozások (kkv-k) számára terveztek. Mint a Microsoft számos terméke és törekvése az utóbbi időben, ez a szolgáltatás is a világban az elmúlt másfél évben bekövetkezett változások eredményeként jött létre
Egy irodai tábla előtt teams, zoom ,és google logoval áll egy figura Az IT-s azt mondja: Teams Essentials versenytársaival szemben, teljesen integrálható és minden felületen elérhető

Az új alkalmazás tartalmazza a már mindenki által jólismert Teams legfontosabb funkcióit, lényegesen alacsonyabb áron, és a Microsoft 365 csomagtól függetlenül.

A Microsoft Teams Essentials tartalmazza az összes olyan funkciót, amelyre a kisvállalkozásoknak szükségük van a szervezeten belüli kommunikációhoz. Ezek közé tartozik az akár 30 órán át tartó értekezletek tartásának lehetősége, és az értekezleteken egyszerre akár 300 ember is részt vehet. Emellett olyan funkciókat is tartalmaz, amelyeket már régóta elvárhatunk a Teams-től, például naptárintegrációt az Outlook és a Google Naptár számára, csoportos csevegési sablonokat, amelyek megkönnyítik egy új projekt elindítását, és így tovább.

Ha pedig valaki már biztosit a felhasználók számára Teams-et egyéb Microsoft 365 előfizetésen keresztül, mellé kiegészítésként is megvásárolhatja a Teams Essentials licenceket, ezáltal hozzáférést biztosítva olyan kollegák számára is, akiknek nincs szüksége egyéb szolgáltatásokra. Például fizikai dolgozók, idény szerű munkatársak, stb.

Az elmúlt két év teljesen megváltoztatta a cégek működését, a pandémia alatt megszűnt sok cégnél a bejárás és az „asztal feletti átkiabálás” a kollegák között, mint gyors információ csere-eszköz. A járvány azt is megmutatta, hogy azok a vállalkozások élik túl a piac változásait, amelyek még erőteljesebben digitalizálják a működésüket.  A kis- és középvállalkozások sok tekintetben leutánozták a nagyokat: átalakították a munkafolyamataikat és az üzleti modelljeiket, valamint képezték a munkavállalóikat. Manapság már nem az a kérdés, hogy képesek-e a hibrid munkavégzést működtetni, hanem sokkal inkább az, hogy kihasználják-e az új technológiában rejlő teljes potenciált.

A Zoom nem, a Google pedig csak a saját felületén engedi az integrált csoport munkát, míg a Teams Essentials versenytársaival szemben, teljesen integrálható és minden felületen elérhető: android, ios, macos windows, mint alkalmazás és mint webes felült is. Használatával nem szükséges „beköltözni a felhőbe”, ha erre még nem állunk készen. A Teams használata mellett megtarthatók a helyszíni levelező szerverek és egyéb e-mail szolgáltatások az eddigi formájukban. (nem szükséges az Exchange Online). Emellett a Teams még összeköthető levelező szolgáltatásunk naptárával is.

Egy felületen megtalálhatunk mindent amire a napi munkavégzésnél szükség lehet:

  • Beszélgetések
  • Fájlok
  • Feladat ütemezések
  • Kimutatások
  • Alkalmazások integrálása
  • És még sorolhatnánk

Maga a szolgáltatás a SharePoint és OneDrive-ra épül, de ez el van rejtve a felhasználók elől, szóval nem kell nekik megismerni 3-4 külön szolgáltatást, hogy igénybe vegyék az általuk nyújtott előnyöket.

Ezek a rendszerek nagyban megkönnyíthetik a közös munkát, viszont bevezetésük során szabályok lefeketése és azok tájékoztatása rendkívül fontos a káosz elkerülése érdekében. A CloudSoft ingyenes tanácsadás keretében szívesen megmutatja, meddig vezethet a digitalizációs út, és milyen óriási előnyei vannak mind a hatékonyságra, átláthatóságra és a hangulatra nézve.

Facebook
Twitter
LinkedIn

Tekintse meg ingyenes Webinárunkat.